Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

-

Av h - 13 augusti 2009 20:11

Det är en sak jag skulle vilja berätta.

Det är så att jag är en sorts varelse som enligt dig inte finns, bara i sagor. Jag trodde inte att vi existerade heller, innan jag träffade en. Jag är en vampyr, och detta är min historia.


Jag heter Beatrice och bor i en liten kommun utanför Göteborg. Mitt liv är som en helt normal småstads tonåring liv. Jag umgås med mina kompisar, åker till stan, har problem med killar och längtar till en stad där någonting händer, London, LA, Stockholm om det är så.

Och det viktigaste av allt, jag är helt och fullt männsklig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av h - 10 september 2009 17:28

Jag är vampyr. Jag är en vampyr, en blodsugande odödlig, sjukt snygg varelse. Det är faktiskt sant, jag ser annorlunda ut, jag är snyggare, blekare och min röst har förändrats. Det gick bara inte att hålla hemligt för mina kompisar. Familjen har av n...

Av h - 3 september 2009 14:31

(Jag är jätteledsen att jag inte skriver mkt nu, men 99% av min tid går åt till skola, resten sover jag. Men jag ska försöka skriva iaf en gång i veckan, eller varannan.. SRY.. Puss<3) //h ...

Av h - 31 augusti 2009 11:51

Hur skriver man detta på bästa sätt? Det var i fredags han kom hit, direkt efter skolan. Mamma och Pappa verkade tycka om honom, och Gabriel fullkomligt avgudade honom. Jag har tänkt på en sak, mitt liv är nästan precis som Bella Swans. Eller kanske ...

Av h - 23 augusti 2009 12:15

Jag och min fot knallar på så långt det går. Victor bär mig tyvärr fortfarande en del trots mina protester, jag trodde inte att det fanns någon som var envisare än mig. Skolan var som vanligt idag, första lektionen var gympa, vilket gjorde min lärar...

Av h - 20 augusti 2009 19:39

Det enda vi gjorde i skolan idag är tagit skolfoton. Jag hade vitsvart randig tröja och jeans. På fotot där vi fick klä oss lite hur vi ville, spexfotot var hela klassen klädda i 80talskläder. För mig blev det rosa tights, blå body och blåa benvärmar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards